HOME

Nu är jag äntligen hemma och har fått mat i magen. Idag blev det pannkakor som mina duktiga små syskon har gjort med sirap på, gott! Ska bara ta det lungt framför Desperate Housewives en stund, små plocka i rummet lite tills pappa kommer hem och kör mig till Christian. Ikväll är det nya avsnitt av Desperate Housewives, ska bli spännade, som vanligt. 21.00 på kanal 5, missa inte!





Som jag sa igår så hittade jag något på Åhléns igår, nämligen detta ljuset. Har verkligen saknat att ha ett ljus brevid sängen. Har en ljusslinga precis ovanför de lilla bordet som de nya ljuset står på men för att släcka ut de ljusen när jag har lagt mig måste jag ju gå upp ur min goa säng ;) Har ingenaning varför sista bilden blev åt fel håll, den är inte de när jag ser den i datorn. Ni får vrida på skärmen eller huvudet istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0