Tuff dag

Det har varit en tuff dag minst sagt.. På lunch rasten power walka vi till Amanda och tillbaka, det tog sammanlagt cirka en timma. Sen varit på två ärenden där jag fick vänta 40min på båda. Dom har stäng av vägen vid mig helt nu, kan inte vara badgirl mer. Fick ta den andra jobbiga vägen. McDonlas till middag hemma iallafall, det är inget att gnälla över. Och eftersom vägen är så jobbig så kommer jag att sova mer hos Christian, då slipper jag gå upp tidigare så jag gick till honom efter maten och 20 minuters slapp. Tar mellan 20-30 minuter att gå till honom så även träning då. Bra eftersom att jag missade boxningen idag. Var inte hemma och hade ätit förens 17.50 tror jag det var och träningen börjar 18.00 så det gick inte. Får jämnt håll också, tänkt då om jag inte ens hade hunnit smälta maten.

Min helg börjar tidigare denna veckan, tar helg redan imorgon. Efter skolan imorgon ska jag bara hem och äta och packa sedan åker jag till Göteborg och spenderar två-tre dagar där med min älskade familj ♥ ska bli underbart faktiskt.

Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen. Det tar på krafterna att hålla igång mellan 05.50 till 20.30.. Ska också slänga upp alla inlägg som jag har velat under dagen.




Skulle egentligen ta kort på maten innan den låg i magen men var så hungrig att jag glömde de ;)

Kommentarer
Postat av: J

McDonalds såg genast godare ut upplagd på en tallrik :p

2011-04-07 @ 23:32:56
URL: http://Jensikan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0