Sorry

Förlåt för dålig uppdatering. När jag kom hem så letade jag fram mitt slut betyg och skrev äntligen klart mitt cv, så nu blir det jobb sökning. Bytte även mail adress överallt och det tog tid. Facebook, nelly, hm, västtrafik och många fler ställen. Gick dock inte på bloggen men skickade ett mail om mitt problem så hoppas jag får svar snart. Pappa körde mig precis till Christian också. Som jag skrev innan så brukar vi sova hos honom under helgen och det ska vi även denna helg så jag tog med kläder och saker för helgen också.





Haha som ni kan se så blev det en del och det är bara för en helg, men behöver ju valmöjligheter ;) Vid 21.00 på tv3 kommer Lyxfällan, det ska jag se på. Tills de får vi se vad jag hittar på. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Semesterduellen verkar lite kul... ^

2011-03-31 @ 18:42:51
URL: http://myatoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0