Candy shop

Som jag skrev tidigare så hitta vi en godis affär i stan igår. Den var ENORM. Har nog aldrig sett en sån stor godis affär förut. Dom hade verkligen allt. Det bästa var att dom hade snickers i lösvikt!!!! Helt otroligt!!! Nu menar jag inte sånna små snickers som brukar finnas i lösvikt utan stora 2-pack snickers som i vanliga fall kostar 10kr. Ska till Göteborg nästa helg igen, funderar på att åka dit då och bara köpa snickers ;) Jag var som ett barn på julafton kan jag lova. Vi köpte ca 2 kilo och det kostade 142kr. Hade vi köpte snickersen i vanlig affär hade bara dem gått på 50kr. Helt otroligt asså haha. Jag var säker på att snickersen hade gått ut ur datum att det var därför dem låg med i lösvikten men det hade dem inte.







Skulle tagit kort där de hade all lösvikt men kändes dumt att gå runt där inne och fota haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0