Bed time

God kväll ♥
Är hemma från boxningen nu och fått i mig lite näring. Har även hunnit duscha och smörjt in mig i brun utan sol, dock bara en väldigt ljus färg men ser lite vår fräscht ut. Ska lägga mig nu med godis påsen som jag köpte och titta på Världebs bästa hotel som jag missade i måndags. Om jag inte är allt för trött när det är slut kanske jag ser på något avsnitt av Halv åtta hos mig också, missat de hela veckan.




Haha det är faktiskt lite mer än det ser ut som, men ändå inte för mycket :D och ja, jag har enformig smak. God natt!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var såna hemkolor jag fick av mormor i fredags..! ^ Yummie... <3

2011-03-30 @ 21:32:36
URL: http://myatoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0