Lovely day

Sitter i skolan nu och har foto. Tråkig lektion. Äcklig mat i skolan idag så jag är vrål hungrig :( och när foton är slut ska jag vänta hela 40min på bussen, lovely day. En dag kvar sen är det helg iallafall, efterlängtat. Imorgon eller på lördag morgon så ska jag göra mina helg sysslor, alltså raka mig, använda hårinpackning, kräm som gör håret mjukt, värme skydd, silkes droppar, schampo så klart, fila fötterna, kräm till fötterna, naglack på tå och finger naglar, duschkräm så klart, ansiktsskrubb, ansiktskräm, bodylotion, bus och ja, jag tror det var allt haha. Älskar de. Eftersom Christian bor i lägenhet och inte har begränsat med varmvatten och vi nästan alltid sover hos honom på helgerna så brukar jag göra mina helgsysslor där. Då blir det antigen en lång dusch eller långt bad, underbart är de! Åh nu blev helgen ännu mer efterlängtad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0