Stackars Rebecca.

Som jag skrev innan så hade vi formgivning förut oc Rebecca höll på med tovning. Rätt svårt att förklara med text vad det är men man har en skummgummi bit, ull och en nål så trycker man nålen genom skummgummit så tyget sätts ihop typ (världens sämsta förklaring). Rebecca råkar trycka nålen i fingret så den sitter en rätt stor bit igenom fingret. Hon fick panik och började skrika, jag trodde först att hon bara stack sig men när jag ser att nålen sitter igenom hennes hud får jag också panik, så vi sitter där och skriker sen tar jag fram läkarn inom mig och tar tag i hennes tumme och snabbt rycker ut nålen, klappar lite på henne och ser sen att hon började blöda så jag gick och hämtade spritservetter och plåster, tvättar av tummen och plåstrar om henne. Hon klara sig bra men det var otäckt.


Stackars Rebecca ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca den fräcka

Naw <3

2011-04-01 @ 19:01:25
URL: http://rmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0