Nivea

Jag tänkte visa er vilka produkter jag använder dagligen för att tvätta bort mitt smink. Allt kommer i från Nivea.



Jag börjar alltid med att tvätta bort ögon sminket. Då använder jag mig av eye make-up remover (den längst till höger). Jag tar en bomullspad och blöter ner de, pressar ut vattnet och sprutar på lite av eye make-up remover. Det är det enda sättet som jag kan få bort ögon smink. Hatar att få vatten i ögonen så denna är perfekt för mig!

Efter de så blöter jag ner ansiktet och sedan tar en klick av cleansing milk (den i mitten) i handen och sen smetar ut i ansiktet. Sköjer sedan av de med vatten. Den är mild och torkar inte ut så mycket som många andra ansiktstvättar gör.

Sist så tar jag en bomullpad och sprutar på soothing toner (längst åt vänster) som alltså är ansiktsvatten. Jag bara drar paden över ansiktet.

Alla produkter som jag använder för ansiktet är för torr hy. Produkterna finns att köpa i Kicks, Åhléns och nästan vilken mat affär som helst. Prister brukar ligga runt 50-70kr tror jag.

Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej! Nu är dagens blogg avslutad gå in och se om det var du som vann!

Om inte anmäl dig igen! Puss & Lycka till <3

2011-04-02 @ 22:50:10
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0