7/4-11

God morgon, sovit gott? Det har jag men drömde massa konstiga drömmar hela natten.. Sitter iallafall på inneovatum nu och väntar på att föreläsningen ska börja. Slutar runt tre idag, hoppas att jag hinner med 15.19 bussen hem. När jag kommer hem ska jag packa, äta, kanske ta det lite lugnt innan jag åker ner till Göteborg och träffar bland annat min älskade mamma och lillasyster ♥ Kommer säkert träffa mormor, moster, mikael + alla kusiner också.

Orkade inte fixa mig idag så lånade en kofta av Christian och flätade håret ;)

Något väldigt dålig med min cam på datorn är att om det är mörkt i rummet jag är i så lyser den upp så mycket att bilderna blir helt vita.. Så ni får nöja er med en bild på min frukost ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0