118 800

Jag testade 118 800 nya tjänst, man skickar in en bild på sig själv och så svarar dem vilken kändis man är lik. Jag skickade in den här bilden:



Och jag fick svaret:
Tjena snygging - du är på pricken lik den gamla ryska supermodellen Paulina Porizkova - det är nästan läskigt så lika ni är., Kramar 118800

Och så här ser Paulina Porizkova ut:







Och nu skickade jag en gång till haha, då skickade jag denna bilden:



Och fick detta svaret:
ojojoj vilken pudding du var - en härlig mix mellan Megan Fox och Blondinbella - med andra ord kanonsnygg. Kramar 118800

Och för er som inte vet hur dem ser ut så ser dem ut såhär:

Megan Fox:






Blondinbella:




Jag skickade sms två gånger. Om du vill göra de så ska du skicka ett mms med en bild på dig själv. I smset ska du skriva: Vilken kändis är jag lik? Till nummer: 118800
Ett sms kostar 20kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0